Artikel Vastgoedjournaal 28 maart 2013!

Ontwikkelaar wil af van somberheid over kantorenmarkt en lanceert nieuw initiatief

Mattijs Kaak van (her)ontwikkelaar Property Upgrade heeft genoeg van de negativiteit over kantorenleegstand. Daarom eet hij vanaf vandaag een jaar lang elke week een ontbijtje met een spraakmakende professional uit de vastgoedwereld. Van die ontbijtjes doet hij verslag op www.upstaan.nl. De website bundelt straks 52 inspirerende visies en ideeën om kantoren nieuw leven in te blazen.

“Ik wil een tegengeluid laten horen”, stelt Kaak. “Want het kan prima, in deze tijd kantoorruimte verhuren.” Jason Blackmore van G&S Vastgoed, Martijn Roordink van Spaces, Joost Bakker van Züblin en Johan Buijs van NSI bijten vandaag het spits af op www.upstaan.nl Ze vertellen wat hun ideale werkomgeving is, wat hun bedrijf aan leegstandbestrijding doet en welk gebouw volgens hen een succesvolle ‘upgrade’ heeft gekregen. Daarnaast geven zij antwoord op de vraag hoe zij het voormalige KPMG-gebouw in Amstelveen – één van de meest besproken leegstaande kantoorkolossen in ons land – zouden transformeren.

Lees hier het hele artikel

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail